۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

روستای تومانک به اینترنت پرسرعت مجهز شد

روستای تومانک به اینترنت پرسرعت مجهز شد

شهرکرد-رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل پوشش و اینترنت پرسرعت روستای تومانک در پروژه‌های«uso» به همراه اول ابلاغ و در مرکز مخابرات تومانک نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان بابت اهتمام جدی نسبت به رسیدگی درخواست‌های مردمی مبنی بر رفع مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه، تصریح کرد: پوشش گسترده بستر اینترنت پرسرعت برای مردم، با توجه به نیاز اساسی آنها خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان، از ضروریات شرایط حاضر است، لذا هر گامی که برای رفاه حال مردم در این زمینه برداشته شود، قطع به یقین در راستای توزیع عدالت اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی بهتر و بیشتر حاکمیت به مردم، در راستای اثبات کارآمدی مسئولین نظام است و اقدامات ارزنده دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باعث می‌شود که جایگاه حاکمیت اسلامی به مردم اثبات شود.

میری در ادامه تاکید کرد: امید است با پیگیری مسئولین استانی اجرای شبکه سراسری فیبر نوری در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار گیرد تا مناطق صعب العبور و محروم استان نیز از این خدمات بی بهره نمانند و توسعه همه جانبه در استان محقق شود.

توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی سرعت گرفته است

محمود بهارلویی نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست تاکید کرد: روستاییان داشتن ارتباطات پایدار و پرسرعت را هم ردیف دیگر نیازهای زندگی می‌دانند و گاهی بیش از سایر امکانات اولیه خواهان آن هستند زیرا که آنها هم می‌خواهند از مزایای عصر تکنولوژی و اطلاعات همچون بهره‌مندی فرزندانشان از آموزش برخط، فروش محصولات تولیدی خود در فضای مجازی بهره مند شوند.

وی گفت: خرسندیم که در دولت سیزدهم توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی که به آن (USO) می‌گویند و کار اتصال روستاهای کشور به زیرساخت‌های ارتباطی را انجام می‌دهد، سرعت گرفته است.

کد خبر 5988768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha